KONFERENCJA

Regulamin Międzynarodowej Konferencji Naukowej
„ART-LANUGAGE-TECHNOLOGY”

  1. Konferencja odbędzie się w dniach 9 – 11 maja 2023 r. (czwartek i piątek) w Warszawie.
  2. W celu przygotowania imiennego zaproszenia proszę przesłać na adres speakart@wit.edu.pl dane kontaktowe (imię, nazwisko, pełniona funkcja, nazwę instytucji oraz adres poczty elektronicznej). Strona internetowa konferencji: http://speakart.wit.edu.pl/
  3. Przesłanie adresu e-mail jest równoznaczne z:
    • Wyrażeniem zgody na przesyłanie informacji na temat konferencji, seminariów i szkoleń organizowanych przez WIT Szkoła Wyższa w Warszawie.
    • Wyrażeniem zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku (Dz.U. 133 z dnia 29 października 1997 roku poz. 833.)
  4. Miejsce obrad Konferencji – siedziba  WIT ul. Newelska 6. Organizatorzy zastrzegają sobie możliwość zmiany miejsca konferencji w ramach kampusu WIT.
  5. Uczestnikiem Konferencji może zostać każdy, kto zgłosi swoje uczestnictwo w wymaganym terminie, dokona opłaty konferencyjnej oraz zostanie zakwalifikowany przez Radę Programową.
  6. Opłata za uczestnictwo w międzynarodowej konferencji naukowej:
    • Pełna odpłatność w wysokości PLN 475,00 (lub EUR 100) (uczestnictwo, wystąpienie, publikacja artykułu, materiały konferencyjne, przerwy kawowe, uroczysta kolacja, certyfikat);
  7. Dane do wpłat załączone są w karcie zgłoszenia.
  8. Złożenie artykułu do druku (w wymaganym terminie), a po pozytywnych recenzjach jego wydanie w pracy naukowej.
  9. W trakcie obrad sesji plenarnych przewiduje się wystąpienia ok. 15 minut w j. polskim, angielskim (bez tłumaczenia).
  10. Prezydium Konferencji zastrzega sobie prawo kwalifikowania zgodności wystąpień oraz tekstów referatów z obszarem tematycznym I Międzynarodowej Konferencji Naukowej.
  11. Organizator nie zapewnia uczestnikom dojazdu na Konferencję oraz noclegu. Informacje na temat hoteli w okolicy miejsca konferencji dostępne na stronie www konferencji.
  12. Zarejestrowanie się w charakterze Uczestnika Konferencji jest równoznaczne z zaakceptowaniem niniejszego regulaminu.
  13. Harmonogram prac związanych z Konferencją jest następujący:
    • do 17.04.2023: zgłoszenie wystąpienia (w języku polskim oraz języku angielskim, zgodnie z formatką karty zgłoszenia). Rejestracja jest obowiązkowa dla wszystkich uczestników.
    • do 30.04.2023: należy dokonać opłaty konferencyjnej (numer Konferencji i konta w karcie zgłoszenia);
    • do 31.08.2023: przesyłanie pełnych tekstów referatów do publikacji oraz notki biograficznej z afiliacją miejsca pracy łącznie;
  14. Językami roboczymi Konferencji są: polski, angielski (bez tłumaczenia).
  15. Publikacja materiałów konferencyjnych zrealizowana zostanie w formie monografii pokonferencyjnej (z ISBN). Szczegółowe informacje dotyczące formatowania tekstów oraz sporządzania przypisów znajdują się na stronie http://speakart.wit.edu.pl/ w zakładce Wymogi edytorskie.
  16. Objętość tekstów przygotowanych do druku: od połowy do całego arkusza wydawniczego (40 000 znaków ze spacjami). Referat obligatoryjnie powinien zawierać abstrakt i słowa kluczowe w języku polskim i angielskim.
  17. Referat należy opatrzyć pełną afiliacją autora (autorów): tytuł, stopień naukowy, imię i nazwisko, reprezentowana instytucja, adres e-mail (szczegółowe dane osobowe dla potrzeb prac redakcyjnych).
  18. Za wystąpienia oraz za publikację referatów autorzy nie otrzymują wynagrodzenia.
  19. W przypadku negatywnych recenzji artykuły nie będą opublikowane.
  20. Zarejestrowani uczestnicy otrzymają imienny certyfikat potwierdzający udział w Konferencji w wersji elektronicznej lub papierowej.
  21. Ochrona danych osobowych: W zgłoszeniu na konferencję Uczestnik wyraża swoją wolę w zakresie przetwarzania przez WIT Szkołę Wyższą danych osobowych dla celów organizacji konferencji i publikacji pokonferencyjnej.